Technicko-provozní ředitel/ředitelka

Generální ředitel Povodí Moravy, s. p. ve spolupráci s útvarem vzdělávání a péče o zaměstnance vypisuje výběrové řízení na obsazení následující pracovní pozice:

technicko-provozní ředitel/ředitelka 

Místo výkonu funkce: Povodí Moravy, s.p., Dřevařská 11, 602 00 Brno 

Termín nástupu: dohodou

Požadovaný profil: 

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru stavebnictví (vodohospodářské stavby výhodou), nebo vyšší odborné vzdělání v oboru vodohospodářské stavby s prokazatelnou praxí v oblasti správy vodních děl a vodních toků nejméně 7 let.
  • Trestní bezúhonnost.
  • Manažerské schopnosti a zkušenosti s řízením týmu minimálně 10 zaměstnanců s pozitivním výsledkem a prokazatelnou praxí minimálně 5 let.
  • Prokazatelná praxe minimálně 5 let v oblasti vodního hospodářství nejlépe se zaměřením na správu vodních toků.
  • Velice dobrá znalost spravovaného území (územní působnost podniku).
  • Velmi dobrá znalost související legislativy (vodní zákon, stavební zákon, zákon o zadávání veřejných zakázek, , zákon o ochraně přírody a krajiny…).
  • Velmi dobré uživatelské znalosti PC, především MS Office.
  • Prokazatelně dobré organizační schopnosti, spolehlivost a komunikativnost.
  • Schopnost samostatného rozhodování a řešení úkolů v mimořádných situacích.
  • Řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič.
  • Komunikační znalost AJ nebo NJ výhodou.
  • Orientace na cíl a výsledek.

Hlavní charakteristika pracovní činnosti: 

  • Řídí úsek technicko-provozní a jemu podřízené odborné útvary – útvar provozu a TBD, VH dispečinku, útvar servisních činností a útvar rybářství. Úsek technicko-provozní zajišťuje zejména činnosti spojené s výkonem povodňové a havarijní služby, technickobezpečnostním dohledem nad určenými vodními díly, zajišťováním účelového rybího hospodaření na vodárenských nádržích a dále koordinuje a metodicky řídí vybrané provozní činnosti závodů a provozů při zajišťování správy vodních toků a vodních děl.
  • Podílí se na naplnění stanoveného rozsahu Ročního finančního plánu, který vychází ze schválené Strategie rozvoje podniku.
  • V rozsahu svěřených činností spolupracuje s odbornými řediteli a řediteli závodů na plnění strategických cílů v oblastech péče o dlouhodobý majetek včetně investičních aktivit, správy vodních toků a vodních děl, správy povodí, prevence před povodněmi, revitalizací a vodohospodářských služeb, které vycházejí zejména ze statutu a schválené Strategie rozvoje podniku.
  • Rozhoduje o záležitostech úseku svěřených mu generálním ředitelem.
  • Podílí se na koordinaci činností spojených s realizací zabezpečovacích prací a odstraňování povodňových škod.
  • Spolupodílí se na přípravě a realizaci strategických projektů VD Skalička a VD Vlachovice.
  • V době mimořádných situací a havárií zajišťuje předepsané činnosti v souladu s havarijními plány.
  • Zajišťuje plnění naplňování vnitropodnikových norem při zajišťování povinností vyplývající z platných právních předpisů usměrňující činnost Povodí Moravy, s.p.
  • V návaznosti na schválený organizační řád Povodí Moravy, s.p. a stanovené pravomoci vedoucích zaměstnanců provádí následnou kontrolu úkolů jemu podřízených zaměstnanců. 

Bližší informace: Mgr. Petr Magula, vedoucí útvaru vzdělávání a péče o zaměstnance,
tel.: 601 235 690, magula@pmo.cz 

V případě zájmu o tuto pozici zašlete Váš strukturovaný profesní životopis a návrh koncepce řízení techniko-provozního úseku se zaměřením na problematiku odstraňování povodňových škod v rozsahu maximálně 4 stran na e-mail magula@pmo.cz do 31. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů včetně zpracování písemného odborného testu. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo vypsané výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.

Informace o zpracování osobních údajů:

Poskytnuté osobní údaje bude správce (Povodí Moravy, s.p., IČO: 70890013) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.

 

 

 

 

publikováno 12. března 2025, 10:19